Data, data, data

Webová analytika

Získejte to nejdůležitější

Bez kvalitních dat nepřijdou kvalitní konverze.

K čemu využiji analytiku?

Přeci ke všemu. Nezkreslená a přehledná data z vašich stránek použijete při vyhodnocování kampaní, výkonu webu, plánování rozvoje firmy nebo optimalizaci reklam.

Návrh měřící strategie

Co se bude měřit, kde a jak se budou data vyhodnocovat, kdo na ně bude koukat a jak je zvizualizujeme?

Nastavení měření přes GTM

Provedeme revizi nebo nastavíme měření od nuly - vždy však díky datové vrstvě na webu a Google Tag Manageru.

Správa měření

Měřící kódy se mění, stejně tak i web se vyvíjí. Změny sledujeme, kódy testujeme a spravujeme měření, aby bylo stále aktuální.

Webová analytika a reporting

V rámci online marketingu se postaráme o správu měření, průběžné vyhodocování a reporting včetně vizualizací na míru.

Pomoc s pokročilou analytikou

Ani my si neříkáme Ferdové, takže na opravdu složité analytické věci máme super parťáky. Spojíme se s nimi, vše vyřešíme a vy to máte bez starostí.

Analýza zákaznické podpory

Sesbírat všechny dotazy, rozsegmentovat je, vyhodnotit a zapracovat úpravy v obsahu, produktových datech nebo grafickém zobrazení.

Poptejte SEO

Ať už budeme řešit analytiku nebo kompletní marketing, ozvěte se nám.

Scroll to Top