Optimalizace pro vyhledávače
SEO se buduje dlouhodobě – technická část, kvalitní obsah a správně mířené odkazy – to je záruka úspěchu. O organickou návštěvnost se postaráme od A do Z.
SEO se buduje dlouhodobě – technická část, kvalitní obsah a správně mířené odkazy – to je záruka úspěchu. O organickou návštěvnost se postaráme od A do Z.
V online marketingu se pohybuji od roku 2015 a za tu dobu jsem se zapojil do zviditelnění více než stovky klientů. Snažím se dělat vše co nejvíce efektivně, s maximálním přínosem výsledků v co nejkratším čase.
Web bez obsahu je jako luxusní auto bez sedaček – na první pohled může vypadat dobře, ale je téměř k ničemu a nikdo ho nebude chtít používat. A v obou případech potřebujete i spoustu dalšího – u webu se tak neobejdete bez technicky doladěné prezentace nebo zpětných odkazů.
Bez podrobného poznání projektu se žádné SEO samo nevymyslí. Proto začínáme vstupními audity, pokračujeme přes plán rozvoje a prioritizujeme vše, co prioritizovat jde.
SEO se buduje dlouhodobě – technická část, kvalitní obsah i správně mířené odkazy – to je záruka úspěchu. O organickou návštěvnost se postaráme od A do Z.
Začneme technickou částí a obsahem. Až přijde čas, pustíme se do odkazů, PR a přesahu do dalších kanálů.
Správně mířené a kvalitní zpětné odkazy zajistí dlouhodobý růst a důvěryhodnost.
Připravte se, že budeme investovat nejen peníze, ale také čas nebo samotné produkty.
Lokální zápisy jsou zásadní pro brandové vyhledávání i podporu poboček či služeb v určité oblasti.
Vyladíme spolu obsah a grafiku profilů a pustíme se do nastavení strategie pravidelné správy – aktualizace informací, příspěvků s novinkami nebo prezentací produktů či služeb.
Bez obsahu to nejde. A aby byl obsah užitečný, je potřeba budovat content na základě obsahového plánu.
Každý copík navíc potřebuje podklady pro optimalizovaný text a následnou kontrolu, aby vše fungovalo.
A vývojáři potřebují někoho, kdo marketingové požadavky předá do rozumných zadání.
Analýza klíčových slov, revize, návrh struktury webu, technický audit, specifikace nebo obsahový plán.
Bez podrobného poznání projektu se žádné SEO samo nevymyslí. Proto začínáme vstupními audity, pokračujeme přes plán rozvoje a prioritizujeme vše, co prioritizovat jde.
SEO nelze řešit jednorázově a není to otázka chvíle. Na výsledky se však vyplatí počkat.
SEO se buduje dlouhodobě – technická část, kvalitní obsah a správně mířené odkazy – to je záruka úspěchu. O organickou návštěvnost se postaráme od A do Z.
Začneme technickou částí a obsahem. Až přijde čas, pustíme se do odkazů, PR a přesahu do dalších kanálů.
Není to jen o nákupu odkazů. Pustíme se do výměn, barterů nebo rozhovorů s odborníky.
Správně mířené a kvalitní zpětné odkazy zajistí dlouhodobý růst a důvěryhodnost.
Připravte se, že budeme investovat nejen peníze, ale také čas nebo samotné produkty.
Lokální propagace na Google Business a Firmy.cz. Úpravy podstránek na webu pro lokální úspěchy.
Lokální zápisy jsou zásadní pro brandové vyhledávání i podporu poboček či služeb v určité oblasti.
Vyladíme spolu obsah a grafiku profilů a pustíme se do nastavení strategie pravidelné správy – příspěvků s novinkami, prezentace produktů či služeb a aktualizace informací.
Řízení copytýmu, vývojářů, přípravy strategií k obsahu a propojení s dalšími marketingovými kanály.
Bez obsahu to nejde. A aby byl obsah užitečný, je potřeba ho budovat na základě promyšleného obsahového plánu.
Každý copík potřebuje podklady pro optimalizovaný text, aby to celé fungovalo.
Vývojáři potřebují někoho, kdo marketingové požadavky převede do rozumných zadání.
Kanceláře máme v Plzni, ale ani druhá strana světa nás nevyvede z míry.
Přednášíme, jsme partneři Marketingové Plzně a také píšeme na náš blog.