Marketingové nástroje, bez kterých bychom se neobešli

Při naší práci bychom se neobešli bez počítače, nadhledu a Caflou. Kromě toho však na denní bázi pracujeme každý hned s několika nástroji či službami. Bez mnoha věcí bychom práci nedoručili vůbec, ve většině případů by trvala déle nebo by výstupy byly poloviční.

Analytika z mnoha úhlů pohledu

Pro měření využíváme obvykle datovou vrstvu ve spojení s Google Tag Managerem. Díky tomu jsme schopni měřit vše potřebné, navíc si můžeme nasadit velkou část měření bez potřeby vývojářů. U větších projektů je však spolupráce s vývojem nezbytná.

Kromě toho řešíme také UX a rozvoj webů, kde nám pomáhají nástroje a rozšíření:

U rozsáhlých projektů spolupracujeme s Digitálními architekty.

Nástroje v SEO týmu

Když zapínáme SEO u našich klientů, tak jedině od A do Z. Používáme proto různé nástroje pro přípravu analýz klíčových slov, obsahových plánů, linkbuilding, technické SEO i monitoring pozic.

  • Ahrefs pro linkbuilding a analýzy konkurence
  • Marketing Miner pro klíčovky, analýzy obsahu a kontroly indexace
  • Collabim pro sledování pozic ve vyhledávání a evidenci vybudovaných odkazů
  • Sitebulb pro technické audity a extrakci obsahu ze stránky (alternativou může být Screaming Frog)
  • Google Search Console pro sledování výkonu webu, Core Web Vitals a dalších metrik

Dříve jsme pracovali s nástrojem Majestic, ale Ahrefs jsou zkrátka ve všem lepší. Výjimku tvoří část nazvaná “Pricing”.

U SEO aktivit se nám osvědčily rozšíření do Chrome:

PPC nástroje jako denní chleba

Naši PPCčkaři na denní bázi pracují s řadou nástrojů. A zajímavé je, že ve většině se utrácí peníze. Pay-Per-Click už sice dlouho není jediný model (vlastně více řešíme optimalizaci na ROAS), ale stále platí, že bez peněz není prokliků.

Z rozšíření do prohlížeče jsou to pak například:

A pak pracujeme s mnoha dalšími systémy, jaké je Heureka, Zboží.cz, FAVI, Biano či Modio.

Další nástroje a služby používané v našem týmu

Výčet placených i bezplatných nástrojů může být opravdu dlouhý. Napadá nás například:

Každý z nás pak používá ještě mnohoho aplikací pro dílčí úkony nebo další rozšíření v Chrome.

A co děláme pro zdraví?

Zakládáme si na zdravém životním stylu a také tomu odpovídajícím pracovním prostředí. Kromě polohovacích stolů, kvalitních židlí, vybavení z GoFit.cz a brýlí proti modrému světlu používáme v Digital Depu:

  • Dark Night Mode
  • f.lux pro omezení modrého světla
  • a Tidal pro dobrou náladu v průběhu celého dne ?